Мешканцям України неодноразово говорили про те, що вони мають вчасно передавати показники лічильників на газ. Це важливо робити, щоб платіжки завжди приходили правильно. Однак є безліч випадків, коли «Нафтогаз» все одно надсилає платежі з боргом, навіть якщо все було зроблено правильно.

Повідомляється, що українка, яка користується послугами «Нафтогазу», вирушила до соціальної мережі спеціально для того, щоб звернутися до популярної газопостачальної компанії. Справа в тому, що вона постійно оплачує комунальні послуги, в тому числі і за газ. Однак у неї з'явився борг в особистому кабінеті.

У «Нафтогазі» вирішили пояснити, як зробити так, щоб в українців не з'явилися зайві суми у платіжках.

Важливо зауважити, що такі ситуації відбувається з українцями по всій країні і багато хто не розуміє, в чому справа.

Нафтогаз. Фото: скриншот YouTube-видео

Популярні статті зараз

Зарплату збільшать тільки обраним. Для освітян, науковців, медиків, ВПО, пенсіонерів влада грошей на наступний рік не знайшла, – Тимошенко

Найвищий рейтинг серед військово-політичного керівництва у Залужного, Буданова і Зеленського: опитування

"Кеш - це король: Микола Томенко поставив питання, коли ліквідують "маршрутну мафію" у Києві

Вот это гибкость: Тина Кароль показала необычную позу в постели, Дан Балан оценил бы

Показати ще

"Напишіть, де ми можемо звірятись, контролери не ходять, показники не знімають, а борги з'являються", – пише українка.

У «Нафтогазі» сказали, що у такому разі необхідно звернутися до облгазу чи міськгазу. Це потрібно для того, щоб звірити нарахування та обсяги споживання блакитного палива.

"Якщо за рахунком здійснять коригування обсягів, вони повинні передати ці дані нам. Після того, як ми отримаємо ці дані, за особовим рахунком буде здійснено перерахунок, але наступного місяця після місяця отримання скоригованих обсягів", - йдеться у повідомленні.

Скрін відповіді Нафтогазу