Мешканцям України неодноразово говорили про те, що вони мають вчасно передавати показники лічильників на газ. Це важливо робити, щоб платіжки завжди приходили правильно. Однак є безліч випадків, коли «Нафтогаз» все одно надсилає платежі з боргом, навіть якщо все було зроблено правильно.

Повідомляється, що українка, яка користується послугами «Нафтогазу», вирушила до соціальної мережі спеціально для того, щоб звернутися до популярної газопостачальної компанії. Справа в тому, що вона постійно оплачує комунальні послуги, в тому числі і за газ. Однак у неї з'явився борг в особистому кабінеті.

У «Нафтогазі» вирішили пояснити, як зробити так, щоб в українців не з'явилися зайві суми у платіжках.

Важливо зауважити, що такі ситуації відбувається з українцями по всій країні і багато хто не розуміє, в чому справа.

Нафтогаз. Фото: скриншот YouTube-видео

Популярні статті зараз

Криптобіржа Plain Chain стала розсадником шахраїв: хто стоїть за сумнівними схемами

Дихати все важче: українці не зможуть працювати без цього документа

Безкоштовний відпочинок у Карпатах: українці можуть насолодитися розкішною тишею за "просто так"

Криза олійно-жирової галузі: чим загрожує українцям високий експорт соняшника

Показати ще

"Напишіть, де ми можемо звірятись, контролери не ходять, показники не знімають, а борги з'являються", – пише українка.

У «Нафтогазі» сказали, що у такому разі необхідно звернутися до облгазу чи міськгазу. Це потрібно для того, щоб звірити нарахування та обсяги споживання блакитного палива.

"Якщо за рахунком здійснять коригування обсягів, вони повинні передати ці дані нам. Після того, як ми отримаємо ці дані, за особовим рахунком буде здійснено перерахунок, але наступного місяця після місяця отримання скоригованих обсягів", - йдеться у повідомленні.

Скрін відповіді Нафтогазу